Сильные молитвы иоанну златоусту для помощи в любой беде

Икос 9

Витии православия к неверным послав, к
церквам верных, во Асии сущим, сам подвиглся еси,
Иоанне, и тыя посещая, нерадивыя обличая, усердныя же
похваляя, вся смотрительне устроил еси. Темже тя славим:

Радуйся, православия светило.

Радуйся,
пастырю добрый, о заблуждших овцах попекийся.

Радуйся, яко в земли скифстей днесь имя
твое прославляется.

Радуйся, яко во имя твое церкви
Божия зде воздвизаются.

Радуйся, служения апостольскаго
причастниче.

Радуйся, по словеси Апостола Петра стадо
Божие пасый.

Радуйся, не нуждею, но волею и по Бозе
сие посещавый.

Радуйся, мздоимства твердый искоренителю.

Радуйся, правил церковных нелицеприятный
блюстителю.

Радуйся, ленйвыя рабы праведно изгнавый.

Радуйся, яко во благое трудившиися от
тебе похвалишися и укрепишася.

Радуйся, Церкве
испытанный управителю.

Радуйся, святителю великий Иоанне
Златоусте.

Когда и как правильно читать 24 молитвы святителя Иоанна Златоуста

Отмечается, что довольно большое значение придавал 24 молитвам святителя Иоанна Златоуста сам Феофан Затворник. Так, собственным ученикам он рекомендовал читать их, и даже брать за основу при произношении слов, направленных к Господу. В письмах Феофана Затворника описывается, по каким правилам христианские верующие должны произносить слова из 24 молитв святителя Иоанна Златоуста, составленные на каждый час суток.

Согласно рекомендациям из писем святителя Феофана Затворника, 24 молитвы Иоанна Златоуста необходимо читать перед основным молитвословием. Благодаря коротким строкам мысли человека могут собраться воедино и направить всю благоприятную энергетику в правильное русло. Также 24 молитвы можно произносить на протяжении всего дня. Это в первую очередь может помочь приучиться вспоминать о Господе, тем самым поддерживая духовную жизнь.

Отмечается, что 24 молитвы святителя Иоанна Златоуста также рекомендуется читать по утрам, сразу же после пробуждения

Особенно важно их заучивать наизусть, чтобы никакие обстоятельства не могли помешать обращению к Господу. Согласно учениям святителя Феофана Затворника, каждому христианскому верующему также особенно важно выбрать собственную молитву из 24, которая наиболее близка к душевному состоянию

Известно, что читать 24 молитвы святителя Иоанна Златоуста также рекомендуется перед прочтением Священного Писания. Благодаря этому христианский верующий может получить правильный настрой. Так, строки необходимо читать обдуманно, а не автоматически

В каждое слово важно вникать. Молитвы святого также могут помочь правильно осмыслить написанное в книге и применить практические знания в реальной, современной жизни

Молитва от всех проклятий

Проклятье считается очень опасным целенаправленным воздействием на человека. Оно способно значительно повредить энергетическое защитное поле и даже разрушить его. Это грозит непредсказуемыми последствиями. Поэтому верующим людям следует обязательно знать, как защитить себя с помощью молитвы от чужеродного вредоносного воздействия.

Православная молитва от проклятий

Православная молитва от проклятия – это очень сильное защитное средство. С его помощью можно настолько сильно укрепить свое биополе, то даже сильному колдуну не удастся повредить его

Очень важно предварительно правильно подготовится к молитве

Если вы заподозрили на подсознательном уровне, что на вас совершено энергетическое нападение и на вас послано проклятие, то нужно, прежде всего, очистится физически. Это значит, то следует принять ванну с добавлением в нее святой воды. Вода, являясь энергетическим материалом, заберет часть негативной энергии, и вы сразу почувствуете себя лучше. После ванны нужно обтереть свое тело обычной крупной солью и затем смыть ее под душем. Затем следует облачиться в просторные светлые одежды. Молиться нужно в уединенном месте полностью сосредоточившись на проговариваемых словах.

Молитва, избавляющая от всех проклятий

Читается молитва в соответствии с определенным графиком, а именно:

  • Один раз в день молитву следует читать первую неделю. В этот период проходит очистка от накопившихся проклятий.
  • Затем молитва читается 1раз в неделю в течение месяца. Это позволяет создать необходимый защитный фон вокруг себя.
  • После этого достаточно читать молитву раз в месяц, чтоб сохранять защитный фон вокруг себя.

Молитвенный текст звучит следующим образом:

Молитва, очищающая ауру от порчи и проклятий

Для того чтобы очистить собственную ауру от проклятий можно воспользоваться и другой молитвой.

Звучит она следующим образом:

Молитвы, очищающие от порчи, сглаза, проклятий, колдовства

Вряд ли кто-либо будет отрицать, что любой человек в этом мире может стать жертвой сглаза или проклятий.Православие предлагает ряд сильнодействующих молитв, которые позволяют очистить ауру от вредоносного чужеродного воздействия и поставить надежную защиту. Молитвы от порчи и проклятий следует читать в уединении с искренней верой в душе в то, то Высшие силы обязательно услышат и помогут.

Если вы заподозрили, что вас прокляли или вам кажется, то на вас порча или сглаз, то следует каждое утро на восходе солнца читать специальную молитву.

Эту же молитву можно использовать и в качестве помощи для близкого человека, звучит она следующим образом:

Данная молитва повторяться должно трижды. Если ее читать, не пропуская ни одного дня, то от порчи можно будет избавиться в течение недели.

Сильная молитва от материнского проклятия

Материнское проклятие является очень сильным, и снять его не очень просто. Для этого нужно провести специальный молитвенный ритуал. Проснувшись за час до восхода солнца следует прочитать следующие известные всем верующим молитвы, тексты которых нужно произносить так, как они представлены в молитвословах:

  • «Отче наш» – трижды;
  • «Молитву Кресту» – один раз;
  • «Живый в помощи» – один раз.

Далее следует обратиться с молитвой к своему Ангелу Хранителю.

Звучать такое обращение может следующим образом:

После обращения к ангелу Хранителю читается специальная молитва на снятие материнского проклятия.

Звучит она следующим образом:

Иоанн Крестьянкин – это известный и почитаемый священнослужитель, архимандрит. Он в течение 40 лет являлся настоятелем Псковско-Печерского монастыря. В его келейной книге собраны наиболее значимые для православного христианина молитвы. Имеется там сильная молитва, которая позволяет избавиться от родового проклятия.

Икос 2

Разум учением умудривый, сердцем же во благочестии от младости воспитанный, радость и утешение был еси, Иоанне, матери твоей, егда супруга своего и дщере лишися. Темже приносим тебе хвалы сицевыя:

Радуйся, отроком звездо благонравия; радуйся, ангела хранителя увеселение.

Радуйся, яко того николиже опечалил еси; радуйся, присных любимиче.

Радуйся, во учении преспевавый и тем мудрецы мира сего удививый; радуйся, яко, еще ученик сый, Анфимия богохульника посрамил и вразумил еси.

Радуйся, угнетенных слезы горькия в судех узревый; радуйся, от творящих беззакония уклонивыйся.

Радуйся, пути незлобия спасительнаго взыскавый; радуйся, по успении матере в пустыню заключивыйся.

Радуйся, тамо за родители преставльшияся Богови усердно моливыйся; радуйся, яко тии днесь, со Владычицею и святыми ликующе, от земнородных величаются и хвалятся.

Радуйся, святителю великий Иоанне Златоусте.

Жизнь святого

Иоанн появился на свет в Антиохии в дворянской семье примерно в 347 году. Мать мальчика была образованной христианкой, отец — офицером византийской армии. Незадолго после рождения сына он умер. Воспитанием Иоанна занялась мать. Она дала ребенку хорошее юридическое образование.

Со временем он стал адвокатом. Но выбранная профессия имела обратную сторону — ложь, преступления, вражда. Это не могло не возмущать юношу, который мечтал об уходе в монастырь. Но его сдерживала мать. Она желала, чтобы ее единственный сын находился рядом и пошел по стопам отца. Юноша по велению матери остался в мирской жизни.

Иоанн получил богословское образование. Активно изучал Святое Писание. Наиболее пришлись ему по душе послание апостола Павла, поэтому потом на свет появились его толкования. После смерти матери Иоанн постригся в монахи. Но он не смог строго поститься как все монахи из-за болезни желудка. Ему пришлось покинуть монастырь и вернуться в родные края. Карьеру святителя составили поэтапно такие посады:

  • диакон;
  • священник и проповедник Божьего слова;
  • Константинопольский архиепископ.

Высокие чины не затмили сильной веры Иоанна. Он сильно критиковал столичных духовных служителей, опекал бедных, противостоял язычеству. Но архиепископа невзлюбила императрица Аркадия Евдоксия. Случилось это из-за того, что он заступился за одну семью, у которой пытались отобрать имущество.

Ко всему добавилась еще и клевета недругов, после чего был выдан указ о казни святителя. Потом его заменили изгнанием. Сторонники архиепископа встали на его сторону. А ночью город пострадал от землетрясения, который императрица приняла за некий знак.

По велению Евдоксии святителя вернули в город. Пребывание его там длилось недолго. Из-за очередной клеветы Иоанну пришлось отправиться на территорию нынешнего Закавказья. В пути он заболел. Ночью во сне к нему явился Василиск, который оповестил о приближающейся смерти. На следующий день из-за приступа лихорадки его отправили в церковь. Там архиепископ принял святое причастие и горячо молился, после чего упал обессиленный. Так закончилась земная жизнь святителя.

Икос 7

Новое знамение милости Божия бысть о
тебе, святителю: молитвами бо твоими вернии всех времен,
Богови беседующе, во спасение умудряются. Приими убо от
нас сицевыя хвалы:

Радуйся, аки Давид, словесы молитвенными
Церковь Божию обогативый.

Радуйся, аки брат Божий Иаков,
чин Божественныя Литургии написавый.

Радуйся, в томже Великому Василию
подражавый.

Радуйся, Духа Святаго приятелище.

Радуйся, тобою бо Дух Святый написа
словеса спасительная.

Радуйся, яко молитвами твоими, от
сна воставше, Отца благодарим.

Радуйся, яко твоими словесы, ко сну
грядуще, от Духа Святаго прегрешений оставления просим.

Радуйся, яко усты твоими Сына Божия умоляем, да не в суд
причастие Божественных Таин приимем.

Радуйся, рабе Божий, уничиженныя на
вечерю Христову глашаяй.

Радуйся, проповедниче Распятаго
на кресте за мирский живот и спасение.

Радуйся, яко в слово твое, аки в ризы
позлащены, тайны веры одеяшася.

Радуйся, песнотворче и
вития дивный.

Радуйся, святителю великий Иоанне
Златоусте.

Библиография

Библиография, связанная со Златоустом, делится на русскую и западную.

Западная

В состав западной входят следующие книги:

  1. Буш, У., Жизнь св. Иоанна Златоуста и его время, СПб, 1898.
  2. Пюш Э., (Puech, E.), Св. Иоанн Златоуст и нравы его времени, пер. с франц., СПб, 1897.
  3. Фаррар, пер. Лопухина, Жизнь отцов и учителей церкви, СПб, 1902, т. II.
  4. Burger D., A Complete Bibliography of the Scholarship on the Life and Works of St. John Chrysostom, Evanston (Ill.), 1964.
  5. Chase F.H., Chrysostom: a Study in the History of Biblical Interpretation, Cambridge (Eng.), 1887.
  6. Connaissance des p–res de l’Eglise, 1984, № 15.
  7. Брендле Р., Иоанн Златоуст: Проповедник, епископ, мученик, Пер. с нем., М.: Библейско-богословский институт св. апостола Андрея, 2006.

Русская

Русская библиография считается более богатой:

  1. Владимирский Ф. С., Св. Иоанн Златоуст, христианский мыслитель и экзегет, ВЦ, 1907, кн. 9-10.
  2. Григоревский, М., Учение св. Иоанна Златоуста о браке, Архангельск, 1902.
  3. Леонардов Д., Учение св. Иоанна Златоуста о боговдохновенности Библии, ВиР, 1912, № 3-5, 7-12.
  4. Лопухин А. П., «Жизнь и труды св. отца нашего Иоанна Златоуста, архиепископа Константинопольского», в кн. Творения св. отца нашего Иоанна Златоуста, т. 1, кн. 1, СПб, 1895.
  5. Лебедев В. И., Подробное описание жизни и пастырской деятельности св. отца нашего Иоанна, архиепископа Константинопольского, Златоустого, М., 1860.
  6. НЭС, т. 20.
  7. ПБЭ, т. 6, с. 909-41.
  8. Попов И. В., Св. Иоанн Златоуст и его враги, Серг. Пос., 1908.
  9. Прозоров Г. Я., Св. Иоанн Златоуст, К., 1902.

Икос 7

Новое знамение милости Божия бысть о тебе, святителю: молитвами бо твоими вернии всех времен, Богови беседующе, во спасение умудряются. Приими убо от нас сицевыя хвалы:

Радуйся, аки Давид, словесы молитвенными Церковь Божию обогативый; радуйся, аки брат Божий Иаков, чин Божественныя Литургии написавый.

Радуйся, в томже Великому Василию подражавый; радуйся, Духа Святаго приятелище.

Радуйся, тобою бо Дух Святый написа словеса спасительная; радуйся, яко молитвами твоими, от сна воставше, Отца благодарим.

Радуйся, яко твоими словесы, ко сну грядуще, от Духа Святаго прегрешений оставления просим; радуйся, яко усты твоими Сына Божия умоляем, да не в суд причастие Божественных Таин приимем.

Радуйся, рабе Божий, уничиженныя на вечерю Христову глашаяй; радуйся, проповедниче Распятаго на кресте за мирский живот и спасение.

Радуйся, яко в слово твое, аки в ризы позлащены, тайны веры одеяшася; радуйся, песнотворче и вития дивный.

Радуйся, святителю великий Иоанне Златоусте.

Икос 6

Возсия Антиохия радостию, егда по словеси твоему беззакония своя оплакавши, царево прощение получи. Обаче скорбию омрачися вскоре, с тобою разлучаема: во архиепископа бо Царюграду призван был еси, Иоанне. Темже тебе вопием:

Радуйся, аки Исаия, скорбьми града отеческаго поболевый; радуйся, аки Иеремия, злонравие людское оплакавый.

Радуйся, аки Иезекииль, беззаконники ко обращению призывавый; радуйся, молние, гордыню низложившая.

Радуйся, громе, беззаконно жившия устрашивый; радуйся, корыстолюбия обличителю.

Радуйся, пагубу тщеславия показавый; радуйся, студнаго еллинскаго многобожия посрамителю.

Радуйся, смятенных сердец умирителю; радуйся, споспешниче епископу Флавиану, старцу праведному.

Радуйся, со пустынножители царския приставники на милость преклонивый; радуйся, Ионе, Ниневию спасшему, равный.

Радуйся, святителю великий Иоанне Златоусте.

Молитва и пост — два крыла человека

Рассказ об исцелении бесноватого отрока-лунатика приводят с различными подробностями не только евангелист Марк, но также Матфей (Мф. 17:14-21) и Лука (Лк. 9:37-42). История настолько многогранна, что каждый из священнописателей делает акцент на определенных деталях. Даже не зная всех подробностей этого сюжета, большинство современных христиан, наверняка, знакомо с фразами, уже ставшими крылатыми, которые содержатся здесь.

«Сей род не может выйти иначе, как от молитвы и поста» (Мк. 9:29), — это, пожалуй, самая известная фраза. Еще со времен святителя Иоанна Златоуста молитву и пост стали называть двумя крыльями, которые необходимы верующему человеку. Именно эти слова, сказанные самим Господом, подтверждают необходимость соблюдения поста. Поэтому они и читаются в четвёртую неделю Святой Четыредесятницы.

Эти же слова объясняют и причину, по которой нам самим не удается преодолеть собственные греховные помыслы и поступки. Не говоря уже об изгнании бесов из окружающих нас людей. Маловерие, лень к молитве, нежелание соблюдать пост, отсутствие желания посвящать свою жизнь Богу — вот причины, по которым в нас входят бесовские искушения.

«Меня сглазили», «заколдовали», «навели порчу», — говорим мы, не думая о том, что так называемую порчу мы сами впускаем в собственную душу. Вспомним, насколько часто в Библии приводятся примеры того, как начинают трепетать демоны от приближения к ним Господа. Но ведь сердечная молитва вместе с покаянным настроением любого поста тоже очищают нас от скверны и приближают к Богу!

Способность осознанно молиться — один из признаков, отличающих Homo sapiens (человека разумного) от представителей животного мира. Мы молимся и в радости, и в горе. Даже Сам Христос, после целого дня проповеди и исцелений, часто уходил в пустынное место, чтобы восстановить силы в молитве.

«Бежать нам некуда: только с молитвой к Богу. Враг силен, но всесилен лишь Господь», — говорил архимандрит Иоанн (Крестьянкин). Поэтому мы и обращаемся с молитвой к Богу.

Церковное служение

Его друг, Василий Великий, ранее вступивший в монашество, оказал на него сильное влияние, призывая удалиться от мира. Лишь печаль матери останавливала от решительного шага. Иоанн был чтецом в храме, только после ее смерти удалился от мира на 4 года в иноческое поселение. Два из них прожил он в пещере в полном уединении и молчании. Он написал там ряд выдающихся произведений, в том числе «Шесть слов о священстве», памятник пасторского богословия, что стал руководством для священников до настоящего времени.

В 386 году он был рукоположен в пресвитеры, что обрадовало большую часть населения и всех его многочисленных почитателей.

Он в совершенстве знал Евангелие, Писания, вдохновляемый Святым Духом мог доходчиво их объяснять, отлично ориентировался в источниках, знал их практически наизусть. До сегодняшнего дня ни одно толкование не обходится без использования его трудов.

Его любовь ко Христу и проповеди производили на людей глубокое впечатление, вскоре к его имени добавилось слово Златоуст. Его приезжали слушать люди из других стран, подвижники из Египта, тысячами собирались язычники и обращались в христианство.

Став епископом в Антиохии, он занимался благотворительностью, строительством больниц, каждый день у стен церкви кормили до трех тысяч нищих.

Его талант проповедника принес ему такую славу, что она дошла до Константинополя, и Иоанна Златоуста назначили архиепископом в феврале 398 года.

Короткие обращения

Молитва святителя Иоанна Златоуста на 24 часа:

  1. Господи, не лиши мене небесных Твоих благ.
  2. Господи, избави мя вечных мук.
  3. Господи, умом ли или помышлением, словом или делом согреших, прости мя.
  4. Господи, избави мя всякаго неведения и забвения, и малодушия, и окамененнаго нечувствия.
  5. Господи, избави мя от всякаго искушения.
  6. Господи, просвети мое сердце, еже помрачи лукавое похотение.
  7. Господи, аз яко человек согреших, Ты же яко Бог щедр, помилуй мя, видя немощь души моея.
  8. Господи, посли благодать Твою в помощь мне, да прославлю имя Твое святое.
  9. Господи Иисусе Христе, напиши мя раба Твоего в книзе животней и даруй ми конец благий.
  10. Господи, Боже мой, аще и ничтоже благо сотворих пред Тобою, но даждь ми по благодати Твоей положити начало благое.
  11. Господи, окропи в сердце моем росу благодати Твоея.
  12. Господи небесе и земли, помяни мя грешнаго раба Твоего, студнаго и нечистаго, во Царствии Твоем. Аминь.
  13. Господи, в покаянии приими мя.
  14. Господи, приими меня, кающегося.
  15. Господи, не остави мене.
  16. Господи, не введи мене в напасть.
  17. Господи, даждь ми мысль благу.
  18. Господи, даждь ми слезы и память смертную, и умиление.
  19. Господи, даждь ми помысл исповедания грехов моих.
  20. Господи, даждь ми смирение, целомудрие и послушание.
  21. Господи, даждь ми терпение, великодушие и кротость.
  22. Господи, всели в мя корень благих, страх Твой в сердце мое.
  23. Господи, сподоби мя любити Тя от всея души моея и помышления и творити во всем волю Твою.
  24. Господи, покрый мя от человек некоторых, и бесов, и страстей, и от всякия иныя неподобныя вещи. Господи, защити меня от злых людей, бесов, и страстей, и от от всех других недостойных дел.

Молитвы

Тропарь святителя Иоанна Златоуста
глас 8
Уст твоих, якоже светлость огня возсиявши, благодать/ вселенную просвети:/ не сребролюбия мирови сокровища сниска,/ высоту нам смиренномудрия показа./ Но твоими словесы наказуя, отче Иоанне Златоусте,// моли Слова, Христа Бога, спастися душам нашим.

Кондак святителя Иоанна Златоуста
глас 1
Возвеселися таинственно честная Церковь/ возвращением честных твоих мощей,/ и, сия сокрывши, яко злато многоценное,/ поющим тя неоскудно подавает/ молитвами твоими исцелений благодать,// Иоанне Златоусте.

Молитва святителю Иоанну Златоусту
О святителю великий Иоанне Златоусте! Многая и различная дарования от Господа приял еси и, яко раб благий и верный, вся, данный тебе, таланты добре умножил еси, сего ради воистинну вселенский учитель был еси, яко всяк возраст и всяко звание от тебе поучается. Ты еси отроком — послушания образ, юным — целомудрия светило, мужем — трудолюбия наставник, старым — незлобия учитель, иноком — воздержания правило, молящимся — вождь, от Бога вдохновенный, мудрости ищущим — ума просветитель, витиям
доброглаголивым — слова живаго источник неисчерпаемый, благотворящим — милосердия звезда, начальствующим — правления мудраго образ, правды ревнителем — дерзновения вдохновитель, правды гонимым — терпения наставник, всем вся
был еси, да всяко некия спасеши. Над всеми же сими стяжал еси любовь, яже есть соуз совершенства, и тою, яко силою Божественною, вся дарования во единем лице твоем во едино совокупил еси и туюжде любовь, разделенная примиряющую, в толковании словес апостольских всем верным проповедал еси. Мы же, грешнии, по единому кийждо свое дарование имуще, единения духа в союзе мира не имамы, бываем тщеславии, друг друга раздражающе, друг другу завидяще, сего ради дарования наша разделенная не в мир и спасение, но во вражду и осуждение нам являются. Темже к тебе, святителю Божий, припадаем, раздором обуреваеми, и в сокрушении сердца просим: молитвами твоими отженй от сердец наших всяку гордость и зависть, нас разделяющия, да во мнозех удех едино тело церковное будет, да по словеси твоему молитвенному возлюбим друг друга и единомыслием исповемы Отца и Сына и Святаго Духа, Троицу Единосущную и Нераздельную, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Тропарь святителя Иоанна Златоустого
глас 8
Уст твоих, якоже светлость огня возсиявши, благодать/ вселенную просвети:/ не сребролюбия мирови сокровища сниска,/ высоту нам смиренномудрия показа,/ но, твоими словесы наказуя, отче Иоанне Златоусте,// моли Слова, Христа Бога, спастися душам нашим.

Кондак святителя Иоанна Златоустого
глас 6
От Небес приял еси Божественную благодать/ и твоими устнами вся учиши/ покланятися в Троице Единому Богу,/ Иоанне Златоусте, всеблаженне преподобне,/ достойно хвалим тя:/ еси бо наставник,// яко Божественная являя.

Тропарь святителя Иоанна Златоустого
глас 8
Уст твоих, якоже светлость огня возсиявши, благодать/ вселенную просвети:/ не сребролюбия мирови сокровища сниска,/ высоту нам смиренномудрия показа,/ но, твоими словесы наказуя, отче Иоанне Златоусте,// моли Слова, Христа Бога, спастися душам нашим.

Кондак святителя Иоанна Златоустого
глас 6
От Небес приял еси Божественную благодать/ и твоими устнами вся учиши/ покланятися в Троице Единому Богу,/ Иоанне Златоусте, всеблаженне преподобне,/ достойно хвалим тя:/ еси бо наставник,// яко Божественная являя.

Правила моления

Молитва — это общение с высшими силами, а не бессмысленные фразы. Взывать о помощи лучше в храме. Но если такой возможности нет, можно делать это и в домашних условиях. В этом случае нужно соблюдать определенные правила:

  • исповедоваться и причаститься перед началом прошения;
  • остаться наедине, чтобы ничего не отвлекало;
  • настроиться, отбросить посторонние мысли, отстраниться от мирских проблем;
  • сосредоточиться на лике Иоанна Златоуста и тех людях, за которых просят;
  • произносить слова четко, не спеша, вдумываясь в их смысл;
  • молиться искренне безо лжи и обмана;
  • иметь сильную веру, иначе молитва не поможет.

Не стоит сразу после моления ждать чуда

Иногда человеку даются испытания, чтобы он сумел перевести свое внимание на более значащие вещи. Мольбу продолжают до того времени, пока она не будет услышана

После оказанной помощи стоит отблагодарить Иоанна Златоуста за содействие. Сделать это можно в день его почитания — 26 ноября, 9 и 12 февраля.

Сам святитель указывал на то, что для молитвы нет препятствий. Для нее подойдет любое место и время. Главное, чтобы был соответствующий настрой.

Популярное за 7 дней

Псалом, который нужно читать для принятия верного решения
18.10.21 10:13

Три евангельские заповеди, необходимые для спасения, прп. Амвросия Оптинского
23.10.21 10:54

Григорий Хандзтийский: 3 совета о том, как жить по воле Божьей
19.10.21 12:24

Красота Святогорской Лавры
21.10.21 14:50

Зачем ставить свечи перед иконами?
22.10.21 17:35

Что есть рай Христов и как возлюбить ближнего
18.10.21 17:27

Обязательна ли для православных многодетность?
20.10.21 15:14

Грешно ли тратить на себя деньги, когда в мире столько бедных?
18.10.21 15:14

Какой самый главный вызов для священников сегодня?
19.10.21 21:10

Митрополит Антоний (Паканич) о душе, жизни и смерти: 5 мыслей
20.10.21 19:40

Икос З

Имея власяницу и пояс усмен о чреслех, Крестителя Христова ревнителю, былием питался еси, Иоанне, в пустыни, из неяже, яко муж силы исполнь, изшел еси. Темже вопием ти:

Радуйся, воздержанием Илии Пророку уподобивыйся; радуйся, нищеты Христовы подражателю.

Радуйся, целомудрием неможение телесе укрепивый; радуйся, богомыслием уныние отгнавый.

Радуйся, памятию всеведения Божия сердце непорочно соблюдый; радуйся, бдением козни бесовския посрамивый.

Радуйся, искушения сам победивый и иныя последи томужде научивый; радуйся, в делании духовнем подвизающихся мудрый укрепителю.

Радуйся, друга твоего Феодора от падения греховнаго удержавый; радуйся, друга твоего епископа Василия во служении утвердивый.

Радуйся, от мира изгнанным пристанища тихаго указателю; радуйся, иноческаго жития защитниче.

Радуйся, святителю великий Иоанне Златоусте.

Тропарион. Тропари, кондаки, величания и молитвы

Святые по алфавиту: И

Святителю Иоанну Златоусту

Тропарь, глас 8:

Уст твои́х я́коже све́тлость огня́ возсия́вши благода́ть,/ вселе́нную просвети́:/ не сребролю́бия ми́рови сокро́вища сниска́,/ высоту́ нам смиренному́дрия показа́./ Но твои́ми словесы́ наказу́я, о́тче Иоа́нне Златоу́сте,// моли́ Сло́ва Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.

Кондак, глас 6:

От Небе́с прия́л еси́ Боже́ственную благода́ть/ и твои́ми устна́ми вся учи́ши/ покланя́тися в Тро́ице еди́ному Бо́гу,/ Иоа́нне Златоу́сте, всеблаже́нне преподо́бне,/ досто́йно хва́лим тя:// еси́ бо наста́вник, я́ко Боже́ственная явля́я.

Кондак, глас 1:

Возвесели́ся та́инственно честна́я Це́рковь / возвраще́нием честны́х твоих моще́й, / и, сия́ сокры́вши, я́ко зла́то многоце́нное, / пою́щим тя неоску́дно подава́ет / моли́твами твои́ми исцеле́ний благода́ть, // Иоа́нне Златоу́сте.

Величание

Велича́ем тя,/ святи́телю о́тче Иоа́нне Златоу́сте,/ и чтим святу́ю па́мять твою́,/ ты бо мо́лиши о нас// Христа́ Бо́га на́шего.

Молитва

О, святи́телю вели́кий Иоа́нне Златоу́сте! Мно́гая и разли́чная дарова́ния от Го́спода прия́л еси́ и, я́ко раб благи́й и ве́рный, вся да́нныя тебе́ тала́нты до́бре умно́жил еси́, сего́ ра́ди вои́стину вселе́нский учи́тель был еси́, я́ко всяк во́зраст и вся́ко зва́ние от тебе́ поуча́ется. Мы же, гре́шнии (имена), по еди́ному ки́йждо свое́ дарова́ние иму́ще, едине́ния ду́ха в сою́зе ми́ра не и́мамы, но быва́ем тщесла́вии, друг дру́га раздража́юще, друг дру́гу зави́дяще; сего́ ра́ди дарова́ния на́ша разделе́нная не в мир и спасе́ние, но во вражду́ и осужде́ние нам явля́ются. Те́мже к тебе́, святи́телю Бо́жий, припа́даем, раздо́ром обурева́еми, и в сокруше́нии се́рдца про́сим: моли́твами твои́ми отжени́ от серде́ц на́ших вся́ку зло́бу, недоброжела́тельство, го́рдость и за́висть, нас разделя́ющия, да во мно́зех у́дех еди́но те́ло церко́вное невозбра́нно пребу́дем, да по словеси́ твоему́ моли́твенному возлю́бим друг дру́га и единомы́слием испове́мы Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, Тро́ицу Единосу́щную и Неразде́льную, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва

О святи́телю вели́кий Иоа́нне Златоу́сте! Мно́гая и разли́чная дарова́ния от Го́спода прия́л еси́ и, я́ко раб благи́й и ве́рный, вся да́нныя тебе́ тала́нты до́бре умно́жил еси́: сего́ ра́ди вои́стину вселе́нский учи́тель был еси́, я́ко всяк во́зраст и вся́ко зва́ние от тебе́ поуча́ется. Ты еси́ отроко́м — послуша́ния о́браз, ю́ным — целому́дрия свети́ло, муже́м — трудолю́бия наста́вник, ста́рым — незло́бия учи́тель, и́ноком — воздержа́ния пра́вило, моля́щимся — вождь от Бо́га вдохнове́нный, му́дрости и́щущим — ума́ просвети́тель, вити́ям доброглаго́ливым — сло́ва жива́го исто́чник неисчерпа́емый, благотворя́щим — милосе́рдия звезда́, нача́льствующим — правле́ния му́драго о́браз, пра́вды ревни́телем — дерзнове́ния вдохнови́тель, пра́вды ра́ди гони́мым — терпе́ния наста́вник: всем вся был еси́, да вся́ко не́кия спасе́ши. Над все́ми же си́ми стяжа́л еси́ любо́вь, я́же есть соу́з соверше́нства, и то́ю, я́ко си́лою Боже́ственною, вся дарова́ния во еди́нем лице́ твое́м во еди́но совокупи́л еси́, и ту́южде любо́вь, разделе́нная примиря́ющую, в толкова́нии слове́с апо́стольских всем ве́рным пропове́дал еси́. Мы же гре́шнии, по еди́ному ки́йждо свое́ дарова́ние иму́ще, едине́ния ду́ха в сою́зе ми́ра не и́мамы, быва́ем тщесла́вни, друг дру́га раздража́юще, друг дру́гу зави́дяще: сего́ ра́ди дарова́ния на́ша разделе́нная не в мир и спасе́ние, но во вражду́ и осужде́ние нам явля́ются. Те́мже к тебе́, святи́телю Бо́жий, припа́даем, раздо́ром обурева́еми, и в сокруше́нии се́рдца про́сим: моли́твами твои́ми, отжени́ от серде́ц на́ших вся́ку го́рдость и за́висть, нас разделя́ющия, да во мно́зех у́дех еди́но те́ло церко́вное бу́дет, да по словеси́ твоему́ моли́твенному возлю́бим друг дру́га и единомы́слием испове́мы Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, Тро́ицу Единосу́щную и Неразде́льную, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва от сглаза и порчи православная сильная

О, великие Христовы угодницы и чудотворцы: святый Предтече и Крестителю Христов Иоанне, святый всехвальный апостоле и наперстниче Христов Иоанне, святителю отче Николае, священномучениче Харлампие, великомучениче Георгие Победоносче, отче Феодоре, пророче Божий Илие, святителю Никите, мучениче Иоанне Воине, великомученице Варваро, великомученице Екатерино, преподобный отче Антоние!

Услышите нас, вам молящихся, раб Божиих (имена). Вы весте наши скорби и недуги, слышите воздыхания множества к вам притекающих. Сего ради к вам яко скорым помощникам и теплым молитвенникам нашим зовем: не оставляйте нас (имена) вашим у Бога ходатайством.

Мы присно заблуждаем от пути спасения, руководите нас, милостивые наставницы. Мы немощны есмы в вере, утвердите нас, правоверия учители. Мы зело убози сотворихомся добрых дел, обогатите нас, благосердия сокровища. Мы присно наветуеми от враг видимых и невидимых и озлобляеми, помозите нам, безпомощных заступницы.

Гнев праведный, движимый на ны за беззакония наша, отвратите от нас вашим ходатайством у престола Судии Бога, Емуже вы предстоите на небеси, святые праведницы. Услышите, молим вас, велиции Христовы угодницы, вас с верою призывающия и испросите молитвами вашими у Отца Небеснаго всем нам прощение грехов наших и от бед избавление. Вы бо помощницы, заступницы и молитвенницы, и о вас славу возсылаем Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Значение для богословия

Святитель оставил после себя большое наследие — это письма, проповеди, научные трактаты, посвященные христианству. Он считается одним из самых важных отцов православного вероучения. Особенно нравились простому народу его проповеди — они написаны очень образным понятным языком, который достигает человеческого сердца.

Святителя всегда отличала прямота, он никого не боялся. Решился даже противостоять императорскому дому, когда увидел, что они обижают сирот. За это его ждало отстранение от сана и многолетняя ссылка, в которой он и умер. Но праведник никогда не отступался от Слова Божьего, почему и остался навсегда в сердцах миллионов христиан. Только такой человек может стать настоящим проводником небесной Благодати. Ведь Господь ненавидит ложь.

Поэтому сегодня звучат молитвы Иоанну Златоусту о помощи:

  • он покровительствует тем, кто занимается проповедью;
  • помогает изучать Слово Божие;
  • защищает христианский брак;
  • помогает в честном труде.

Праведник особенно дорог российским народам, поскольку окончил свои дни на территории Абхазии.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector